Enriure-se’n dels representants del poble i els mestres?

14PREGUNTA 15 (Expedients,  Registre 1036/2014):  Sobre els expedients oberts per la Conselleria d’Educació, tenen tots aquests expedients l’objectiu de fer por els docents i esclafar tota oposició als designis de la Conselleria? Pensau realment que ho aconseguireu?

RESPOSTA CAMPS: En relació a la seva primera pregunta relativa a “tenen tots aquests expedients l’objectiu de fer por els docents i esclafar tota oposició als designis de la Conselleria, la resposta és NO.
En relació a la segona pregunta “pensau realment que ho aconseguireu?”, no és adient donada (sic) que la resposta a la primera pregunta és NO.

Photo 02-04-14 17.19.50COMENTARI: Trobau que això són maneres de contestar als representants del poble? Sembla que la situació vos fa molta gràcia despresciar als representants del poble i als mestres.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s